Thursday, May 24, 2007

SELAMAT DATANG KE LAMAN WEB KARYA KREATIF GROUP

Kami merupakan Syarikat milik Bumiputera yang beroperasi di Negeri Selangor Darul Ehsan.

Operasi Syarikat Merangkumi Merekabentuk dan Mencetak serta Membekalkan Barangan Cenderahati. Selain dari Perkhidmatan diatas kami juga Menghasilkan Pelbagai jenis kerja didalam Multimedia termasuk Membekalkan Barangan Komputer. Dengan kepakaran dalam bidang tertentu, kami yakin anda akan berpuas hati dengan hasil kerja yang dihasilkan. Sebagai sebuah syarikat yang baru menapak, Kami di KARYA KREATIF GROUP bersedia bersaing secara sihat dengan syarikat-syarikat yang telah lama menapak

KK DESIGN Menawarkan Perkhidmatan merekabentuk dan merekaletak.
Di KK Graphic kami merekabentuk sesuatu hasil kerja mengikut konsep dan ideal yang mempunyai kesinambungan dengan aktiviti atau motif yang akan digunakan.

KK PRINTING Bagi memudahkan pelanggan kami, kami juga menawarkan perkhidmatan mencetak. Dengan kepakaran yang ada, kami yakin hasil kerja yang dicetak memenuhi kehendak dan kualiti semasa.

KK MULTIMEDIA Bagi pengguna yang ingin mendapatkan perkhidmatan merkabentuk laman web, interaktif CD, information kiosk, web banner, Video editing, sound editing, Montage dan animasi. kami di KK Multimedia sedia membantu anda.

KK SOUVENIER Pelbagai jenis cenderamata untuk anda disini. Kami di KK Souvenier menawarkan hampir 500 jenis barangan cenderamata termasuk kristal dan kaca.

KK SIGNAGE Disini kami menawarkan perkhidmatan berkaitan dengan papantanda atau signboard. selain itu kami juga menawarkan perkhidmatan merekabentuk Billboard.

No comments: